Edita Traducció

 Edita Traducció

 Edita Traducció

Qui som

MPservices és empresa líder en serveis de pagaments i prevenció de frau en entorn en línia. Som la primera empresa a Espanya que ofereix servei personalitzat per a maximitzar la conversió i reduir el frau de manera que afavoreixi el retorn per al comerç.

equip

L'equip està format per més de 20 professionals especialistes en pagaments i frau en línia que donen servei a més de 30 empreses.

gestió Transaccions

Cada dia MPServices es responsabilitza d'un volum superior a les 50.000 transaccions en línia, localitza una mitjana de 75.000 € en transaccions fraudulentes

volum Transaccions

Només el volum de transaccions a Espanya, MPService gestiona 750 mm EUR cada any.

01.

Adaptem l'autenticació al risc REAL de les transaccions

02.

Ajudem a recuperar carrets abandonats per regles de frau

03.

Definim el flux de transacció per maximitzar vendes

04.

Equips especialistes en frau per minimitzar el seu impacte

PER QUÈ ELS GRANS ecommerce NADIUS DIGITALS NO UTILITZEN MAI 3DSECURE?

Killer conversió

3DSecure té un impacte en vendes demolidor. entre el 18% i el 21% a Espanya.

seguretat

Amb 3DSecure cal disposar de targetes de codis, telèfon o ambdós

processos complicats

El procés per a l'usuari és llarg i enutjós

Targetes Estrangeres i Corporatives

3Dsecure no permet processar la majoria de targetes estrangeres. igualment, els usuaris de les targetes corporatives no tenen accés a les claus associades

dispositius Mòbils

3DSecure ofereix una mala adaptació a dispositius mòbils

Experiència d'usuari

3DSecure no és fàcil d'usar amb el que l'experiència des de la perspectiva de l'usuari acaba sent pèssima

Els nostres serveis

Què ofereix MP Services

MPServices ofereix un paquet integral per a una solució òptima en la gestió de les transaccions i per convertir la gestió del frau en l'ecommerce en una altra font d'ingressos

Serveis MP antifrau

Permetem als retailers maximitzar les seves vendes, augmentant la conversió en eliminar l'3DSecure.

Aportem un equip extern especialista en la gestió de prevenció del frau.

Optimitzem la rendibilitat del retail mantenint un frau irrellevant.

Cobertura 24x7 per poder donar servei integral a l'ecommerce.

Retribució basat en performance.

MP Services anti-Fraud Services

Prevenció de Frau externalització

MPServices disposa d'un equip de més de 20 especialistes en prevenció de frau ubicats a Barcelona. El que permet a les empreses externalitzar el servei de prevenció de frau sense haver d'assumir costos fixos d'estructura.

L'equip de MPservices revisió el comportament fraudulent que afecta el ecommerce per determinar els patrons de frau reals i fixar un flux de transacció i una operativa que resulti eficient per al comerç.

Optimitzem la pantalla de frau (processador de cobrament) suprimint les restriccions a la compra i definim un flux de transacció que permeti un procés de revisió manual suportat per les llistes negres de variables fraudulentes de la xarxa de MPServices.

Aquest procés assegura maximitzar les vendes l'ecommerce alhora que es redueix l'impacte del frau. És l'escenari de màxima rendibilitat per al comerç.

MP Services anti-Fraud Services

Disputa de Contra-càrrecs (càrrecs anteriors)

Generem una línia addicional d'ingressos per als comerços disputant de forma eficient els contra-càrrecs que reben.

Articulem un procés amb els adquirents de l'ecommerce que sigui sòlid i eficient per establir un procés automatitzat de disputes que arribi al major ràtio d'èxit donades les condicions del comerç

Per maximitzar l'èxit, adaptem el format i contingut de les disputes sobre la base del país, el banc emissor, la naturalesa de la disputa i les evidències disponibles pel comerç.

Després de milers de disputes realitzades per desenes de clients i centenars d'emissors, des MPservices hem acumulat una experiència crucial per disputar amb les majors garanties d'èxit els contra-càrrecs rebuts pels ecommerces.

MP Services anti-Fraud Services

consultoria

Atès l'expertise acumulat, des MPservices realitzem treballs de consultoria ad hoc per a empreses que comercialitzin en línia.

Els ajudem en el procés de digitalització del pas de cobraments, en el procés d'internacionalització o en la definició d'un sistema de reporting adaptat a les necessitats del client.

Experiència en la indústria

Experiència en el sector

Turisme

El mercat turístic és especialment sensible a l'impacte del frau pel fet que acostumen a rebre un % d'intents de frau més alt que la resta de sectors. Això els compromet a contractar el millor equip disponible per tal que l'operatòria fraudulenta no l'afecti a la rendibilitat del negoci.

empreses com Air Europa, Hotusa o Goldcar, han confiat en les solucions de MPServices per gestionar el repte d'un frau complex i variant.

Retail Material Esportiu

El material esportiu pren cada vegada més una definició més tecnològica. aparells, i dispositius electrònics són un producte ofert pels ecommerces d'esports el que atrau usuaris fraudulents. Un repte que molts dels operadors han decidit afrontar confiant amb l'equip, processos i llistes negres de MPServices,

empreses com Tradeinn, DeporVillage la ForumSport confien en MPServices per gestionar els seus processos de prevenció de frau.

Comerços productes electrònic

Un dels verticals on és més necessari adaptar un flux eficient de prevenció de frau per la pròpia dinàmica del negoci, són els que comercialitzen productes electrònics. La varietat de productes implica una alta varietat en el risc intrínsec dels mateix. Cal per tant, adaptar un procés de revisió adhoc.

empreses com pccomponentes la Telefónica han externalitzat els seus processos de prevenció de frau per assolir els objectius corporatius.

empreses internacionalitzades

Comercialitzar a altres mercats és una gran oportunitat per als comerços electrònics per tal d'escalar el seu negoci però alhora comporta riscos en com cobrar i sobretot, com defensar-se davant un frau amb patrons i comportaments desconeguts. Gràcies al fet que MPServices disposa d'un bagatge internacional molt sòlid, diverses empreses com Glovo o Groupon han apostat per una solució externalitzada.

Vol saber més?

Aquests són alguns dels resultats i xifres aconseguides per MPServices sobre la gestió de frau i l'impacte en els beneficis dels nostres clients

+75.000 transaccions

diàries gestionades per l'equip de MPServices

+75.000€

situat diari a transaccions fraudulentes pel nostre equip

+950MM €

optimitzats a any en transaccions

+200.000 transaccions

fraudulentes situat a l'any pel nostre equip

El nostre Equip

ambiciosos, rigorosos i sobretot experts en pagaments i frau online.

Un equip format per analistes, programadors i desenvolupadors

Serveis MP antifrau
ÚLTIMES NOTÍCIES

insights

Així roben la teva identitat (i la targeta) per estafar amb llibres falsos a Amazon

  • per serveis MP
  • a jul. 19, 2018
Un escriptor es va trobar que havia guanyat en uns mesos gairebé 20.000 euros, una quantitat que mai havia ingressat.
Llegeix més